Totalul afișărilor de pagină

vineri, 27 martie 2015

Vacanta la Roma

Ati vazut filmul din 1953 cu Audrey Hepburn? De cand l-am vazut prima data, visam sa ma plimb prin centrul Romei. Fusesem in Italia, dar numai in nord, departe de Roma si ramasesem cu un gol pe care l-am umplut acum, nu in totalitate, nu am avut timp sa punctez toate obiectivele, dar sigur ma intorc acolo.  Am imprumutat o pereche de tenisi cu un numar mai mare, o vesta barbateasca :)...eu venisem cu ghetute cu toculet pe care le-am abandonat dupa prima zi. Trebuia sa vad Fontana di Trevi la apus....la apus a fost.....dar era in renovare! Se spune ca daca arunci un banut in ea, te vei intoarce la un moment dat acolo. Am aruncat 2...ca sa fiu sigura :))).

Am vizitat Colosseumul- cel mai mare amfiteatru construit vreodata in Imperiul Roman, Columna lui Traian, Arcul lui Constantin, Forumul Roman, Monumentul Vittorio Emanuele, Podurile peste Tevere-  raul Tibru  mi-au placut in mod deosebit, castelul Sant- Angelo, multe alte obiective ratate din lipsa de timp-vroiam sa fac prea multe..., m-am plimbat pe Via Del Corso,  Via Del Babuino si alte minunate stradute. Vaticanul din pacate nu l-am putut vizita, ne-am plimbat prin piata, fusese o slujba importanta si l-am auzit pe papa, nu-i nimic...
                                         ......monedele aruncate in Fontana lucreaza si voi reveni :))

Am bifat plimbari lungi, peste 10 kilometri zilnic pe jos, petrecere de 8 martie la un restaurant in care canta o formatie italiana, shopping, chiar si un parastas la o familie de romani :)

nu este Eva...nu stiu cum, ma pocnise un dor de ea si am gasit o inlocuitoare pentru cateva minunte...

Va las cu pozele, cateva, habar nu am ce ar trebui sa aleg, ca am peste 1000, eu si turistii japonezi :)))

Deci asa ramane! Revin curand!!
                                  Coco

27 de comentarii:

1. frumos!! iubesc acest oras,am fost de foarte multe ori. pupppp

RăspundețiȘtergere
  2. Roma este un oras frumos. In imaginile pe care au arătat o mulțime de locuri interesante. Îmi pare rău că fântâna a fost sub renovare. Distrează-te și Salutari.

3. Asa am zis si eu, ca ne intoarcem, dar sunt atatea de vazut in Italia, ca au trecut sase ani si inca n-am apucat :) Ce ma bucur, ca ai avut vreme frumoasa ! Of, de ce nu putem sa plecam in vacanta de mai multe ori pe an ? Super sunt pozele !

4. Super excursie ai facut Coco, plec si eu in luna mai la Roma, imi vine sa pling dupa bani acum ca am vazut Fontana di Trevi in renovare, nu pot sa sper ca pina atunci sunt date jos schelele !

RăspundețiȘtergere
  5. Acum ceva timp am vizitat si eu Roma cateva zile.As fi stat mult si bine,dar...Tu sti ca o perioada te urmaresc imaginile alea minunate. Toate bune!

6. nu am fost decat la venetia, verona si duossobuono,dr as vrea sa vad roma! sa-ti fie de bine si sa mai mergi!

7. Ce dragut! Sa-ti fie de bine calatoria! N-am fost la Roma, dar e pe lista. Pupici!

RăspundețiȘtergere
  8. Suuuuperb,am fost si eu acum doi ani,si asa cum ai spus si tu......sper sa lucreze banutii aruncati in fantana si pentru mine,pupicei <3

9. Frumoase fotografii,îmi place Italia și din păcate nu am ajuns
    decât până la Bergamo!
    Un weekend minunat îți doresc,Coco!
    Pupicei.

RăspundețiȘtergere
  10. Roma trebuie... savurata! :) Cred ca vei merge din nou, curand! :)
    Frumoasa vacanta, frumoase imagini!

11. Frumoase imagini, fiica mea a fost de trei ori si noi n-am reusit sa ajungem macar odata.

RăspundețiȘtergere
  12. Bravo Coco! Frumoasa vacanta! Ma bucur pentru tine!

13. Avere una bella vacanza! ♥

14. atunci sa fie cat mai curand urmatoarea vacanta! :))

RăspundețiȘtergere
  15. Super poze! Îmi plac și ținutele tale, cea cu jeanși rupți e foarte cool! Mulțumim pentru aceste poze frumoase!
    N-am ajuns încă la Roma, dar e pe listă! Pupici!

16. superb
    trebuia sa iti dau si eu o moneda. sau asa nu functioneaza.
    e un vis si de-al meu de a calca pe aceste taramuri, de a vedea in mod real frumusetile si una dintre minunile lumii despre care am tot invatat si tot o vedeam prin albume
    Felicitari

RăspundețiȘtergere
  17. Mereu ma minunez cata piatra este bagata in orasele astea cu radacini antice! Superbe poze, inteleg de ce ai fotografiat atata. Si arati bine in lumina peninsulei!

18. Ai prins o vreme superba. Roma se poate vizita pana in iunie pentru ca de prin iulie caldura e prea mare si nu mai ai chef de vizitat la pas orasul.
    Nu vad in pozele tale Pantheonul - sa inteleg ca e unul din obiectivele pe care nu ai apucat sa le vezi?
    Lasa, data viitoare, o sa-ti placa.
    Aaa.. si sa nu uit: cea mai buna inghetata e la Palazzo del freddo (e cea mai veche gelaterie din Roma). Nu merita ratata pentru nimic in lume!!! :D
    FASHION-SPIKE.blogspot.com

RăspundețiȘtergere
  19. Sper sa ajung si eu o data acolo :)

20. Wow! Ce frumos! Trebuie sa ajung si eu accolo
    Kisses

RăspundețiȘtergere
  21. Roma e un oras superb! Am fost si eu pe-acolo si mi-a placut enorm,mai ales Coloseumul!

22. Fascinant, imi plac mult pozele tale. Asa vacanta tot sa ai :)

23. Superbe pozele si ce vreme frumoasa ai prins! Planuiesc si eu o excursie catre Roma cat de curand :D :*

RăspundețiȘtergere
  24. O vacanta mult visata in Cetatea Eterna. Superba realizare! Frumoase poze, cu ce aparat sunt facute?

25. Roma e un oras superb, incarcat de istorie, m-a fascinate dintotdeauna, ma bucur pentru tine ca ai fost acolo.
    Sa ai un weekend frumos!